Fullsmockad dag

Jeppjepp, ingen tid nästan att sätta mig ner och blogga. Men nuså! Har så grymt mycket i skolan och träningar så jag inte hinner med, kanske ta en bloggpaus för att hinna med allt? Men får fundera på saken. Hade spanska prov idag på skolan, och hur det gick? De vet jag inte. Men kändes som att det gick bra. Annars vare Inge speciellt i skolan, var på hälsosamtal som gick bra. Växt en hel del sen sist, lagt på mig några kilo och ja, allt såg bra ut. Hörseln ska jag kolla imorgon :) efter skolan följde Beckis med mig hem, vi pratade mest och spelade ett spel. Gjorde oss i ordning för gymnastiken och drog dit. Har vilat ordentligt i helgen för att vara frisk nu, eftersom jag har både fotbollsavslutning och tävling i helgen som jag vill vara med på. Träningen gick iaf bra, körde mest hopp och sen fristående på slutet, kör en extra träning imorgon så kommer inte hem förns halv 10 typ ;p har spenderat hela kvällen med att göra läxa, även fast den ska in på torsdag men endå. Ska skriva en berättelse på Engelska och min kommer bli ganska lång så jag behöver all tid jag kan få. Svenska prov imorgon så pluggat lite till de också, kan redan de mesta. Har även prov på fredag, matteprov :( känns som att jag har skit mycket att göra, och de har jag också. Onsdag har jag gymnastik så kommer nog inte bli bra uppdaterat då, och inte torsdag heller. Sen inte i helgen heller. :/ nu ligger jag iaf i sängen för att få min skönhetssömn för att orka med dagen imorgon. Btw, tack för att ni fortfarande läser min blogg även fast jag inte haft så bra uppdate på sista tiden. Såfort jag får tid och jag inte har så mycket med skolan och så kommer jag självklart bättra på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0