grym fredag.

Min Fredag, vad ska man säga? Den var GRYM! Började med skolan, den var ganska seg men endå rolig. Drog direkt ner på bowlingen efter skolan och bowlade med the famila. Drog sedan och käkade på Remsle pizzerian, super gott vare! Efter de drog jag och var med några kompisar, inge hej villt. Utan vi tog de bara lugnt och chillade. Drog hem nångång vid 10 och satte mig direkt och spelade massa spel med lillebror, har hittat massa spel jag spelade då jag var mindre, super skojsigt. Satt och spelade nån timma, och gick sedan för att bygga puzzel. 1000 puzzelbitar, wehehoo. Inte ens hunnit klart "ramen" på 2 timmar :o Men nu ska jag iaf lägga mig för att sova, trött tjej här jao. Imorgon drar jag till mormor och sover där, får träffa min morbror som kommit hem från Norge så de kommer bli mys. FÖRSÖKER uppdatera så mycket som möjligt. godnatt.
 
jag och min as coola vän Ewe :D

Kommentarer
Postat av: E

Du är cool lills! ;)<3

2012-10-20 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0