gymnastikträning!

nyss kommit hem från gymnastiken, var verkligen en dag där alla körde as bra och verkligen gav gärnet. Så de var jätte kul! Tränade lite fristående på slutet, och shiet vad jag måste träna på småsaker eftersom jag ska vara med. Uhuhuh.. Annars då, skolan gick bra. Bara att det hände lite grejer på gymnastiken, men hoppas hon mår bättre nu! Gick ner på stan efter skolan med Beckis och sedan hem till hon. Käkade och for sedan på gymnastiken, och aa. Nu sitter jag här! Framför datorn och bloggar ;)! Ska strax hoppa in i duschen, behövs verkligen. Känner mig så skitig :( Men först ska jag ta mig nått att äta innan jag dör av hunger, blir alltid hungrig efter träningar. Vet att min uppdatering suger för tillfälligt. Men dde kommer bättras, jag lovar. Har bara fullt upp jus nu! har massor av prov jag måste träna till, massor av träningar +att jag är ledare. Kompisar och sen kanske nån dag där jag har tid för mig själv, och då ibland kan det bli lite extra uppdate. Tänkte bara berätta hur läget ser ut! Men försöker slänga in ett inlägg senare ikväll, efter duschen och maten osv. :*
fuck yeah, jag bjuder! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0