här ska det stå en rubrik!

Skoldagen gick bra, bortsett från lite tråkiga nyheter men annars var den helt okej! Efter skolan stannade jag kvar och snackade med underbara Alva i över en halvtimme, tack bruden för att du finns!♥ Var sjukt skönt att få prata ut med någon. Nyss ätit och skulle egentligen på gympan idag, men har sån huvudvärk och mår väl inte helt hundra så måste skippa den idag. Aja.. Imorgon, aa då äre fredag och en super skojsig grej händer! sen äre även bara en vecka kvar tills mina planer händer! wow vad mitt liv rullar på. Nu ska jag iaf ta mig en alvedon och sedan får jag se vad som händer. Hörs!
 
Världens finsate vän! ♥♥

Kommentarer
Postat av: alvah

Du är världens finaste vän!<3<3

2012-10-05 @ 06:10:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0