Jag ser det snöa jag ser det snöa det var väl roligt hurra

Drog och kikade på marknaden idag, därför har jag inte haft tillgång till internet så jag kunnat blogga. Hittade inget speciellt där, köpte mig bara en rem och kebab. Var sämst väder och bara regnade super mycket hela tiden, kom hem och var as kall så tog ett varmt bad med Beckis. Hon åkte hem nyss, och då jag kollade ut genom fönstret så SNÖAR det. Inte lite, utan MYCKET. Åhh, vad jag vart glad nu! Bara att ta fram vinterkläderna nu och börja andvända dom. Hihi, nu längtar jag verkligen till julen! Bara 71 dagar kvar till julafton, ååh. :') Nu ska jag iaf kika runt på nätet lite, sedan vid 18.00 drar jag till hallen! :)
nu passar denna bild till, FETT GLAD!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Fint :)

2012-10-15 @ 16:49:43
URL: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0