Måndag

Hann aldrig blogga igår kväll, somnade då jag skrev inlägget, opsi. Sen i morse hade jag noll tid för att blogga. Kom hem vid 4 och drog direkt till mormor och ska slagga där inatt. Har även haft sjukt mycket besökare idag också, tusen tack! Mina bigplaner börjar falla på plats, kommer bli sjukt kul! Iaf, "hemlisen" jag snackade om igår. Nu när endå så många vet om det kan jag säga det. Fick ju reda på världens bästa nyhet igår, att min hund, Alice, kommit hem! Går inte in på några detaljer om varför. Därför jag åkte hit idag, och kände att jag fick tårar i ögonen då jag såg hon :') vi är förenade igen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-10-01 @ 20:10:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0