Min önskelista till Jul!

 
1. Ritplatta, något jag önskat mig länge!
 
2. Clocky, en as cool väckarklocka.
 
3. Mini fridge, as coolt att ha på rummet och förvara drickor i eller nått (y)
 
4. Iphone 5, viiill haa!!
 
5. Mystic 8 ball, ställ en fråga och få svar, hur coolt är inte de?
 
6. Godisklo, fett coolt att ha en sån här hemma och ta upp godis med, MÅSTE HA!
 
7. Mindflex, flytta bollen genom att bara tänka, vill verkligen ha och se om det funkar ;)
 
8. Microcar, en liten radiostyrd bil som går fortfortfort.
 
9. Ipad, velat ha under en väldigt lång period nu.
 
10. Pengar, vem vill inte ha pengar liksom?
 
11. Systemkamera, ååh velat ha hela mitt liv, speciellt den som är på bilden med en skärm man kan vrida!
 
Självklart är inte detta allt jag vill ha, men det som jag vill ha mest iaf. Har fortfarande i mig lite barnsligheter så vill fortfarande ha radiostyrdabilar, haha ;)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0