Onsdag

Idag var en sån där dag då jag la bloggen åt sidan. Hade varken tid eller ork att blogga, sorry! Riktigt chill dag i skolan vare. Teknik - håltimme - håltimme - lunch - språk - mentorsid - slöjd. Hur chill är inte de? bara varit sjukt trött hela dagen, men gick ganska bra endå. Drog och red idag med Ida (♥), och Nora följde med och tittade. Men red inte så super länge, men var kul endå! :D Fick tyvärr avstå gymnastiken idag för sprängande huvudvärk, tråkigt :/ Vet inte vad de beror på, men haft ont i huvudet 5 dagar i sträck nu, om inte mer.. Inget att göra åt mer än att äta iprem osv. Fredag drar jag somsagt med några vänner och har det allmänt roligt. Bowla, käka ute och bara umgås. En dag som jag känner att jag behöver. Vara med vänner som jag inte varit me sjukt länge utanför skolan, vänner jag inte vill tappa. Och nästa Fredag har jag planer med en annan vän, a boy faktiskt. Helt själv, bara vi ;)! Haha, but no more then friends, bara satt ni vet ;). Nu ska jag faktiskt göra klart läxan tills imorgon, minns ingenting, opsi.. Aja, inte mycket att göra åt! hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0