personlig almenacka

innan jag nu lägger mig måste jag bara tipsa om denna underbara hemsida, http://www.personligalmanacka.se/SE/. Hur coolt skulle det inte vara att få designa din egen almenacka? Är du sugen. Då borde du verkligen kolla in denna hemsida. Kostar inte mycket pengar alls, och t.om. jag har beställt en. Detta är en hemsida jag kommer få mycket nytta av i framtiden, kommer beställa många härifrån. En hemsida jag verkligen diggar. Så den här får ett STOOOOOOORT pluss. Så alla kan väl iaf gå in och kolla, och beställa vettja. Roligare att ha personliga saker än saker andra kan köpa. Jag har iaf gjort en super fin, tycker jag. Så nu äre bara att vänta tills den kommer! :D whihooo, super glad nu. Hihi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0