Söndag

helluu. Vaknade vid 9, låg och drog oss en stund och klev sedan upp och käkade fulle. Fick reda på att vi skulle städa hallen så drog dit vid 12, fast då kunde vi inte städa så behöver göra de sen ikväll ist. Så stannade kvar och kollade på träningen. Vart hemskjutsade av morfar, tack! Drog hem och åt massa godis framför TV:n, hihi jag är tjock jag vet ;)! Myst med lilla blixten och sedann kom moffan & yvonne hit med massa presenter från Spanien dom hade köpt åt oss i familjen. Fick en sjukt snygg klocka, LILA ♥ bilder kommer längre ner i inlägget. Om ett litet tag ska jag dra till hallen igen för att ha mina små gymnaster, hihi så söta. Sen blire att städa hallen. Kommer väl hem runt 8 nån gång kanske. äsch, jag vet inte! nu måste jag iaf gå och ta mig nån frukt, är jätte hungrig :(
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så fin klocka!

2012-10-09 @ 20:27:05
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0