Tisdag

hemma från skolan, var väl som alla andra dagar. Inte hunnit gjort så mycket nu då jag kommit hem, bara hunnit fortsätta med designen lite, bara liiiiiiite. Får la se hur den kommer bli sen, har ju fått lov att ändra ALLT! :( aja, shit the same. Har inte mycket planer för dagen förutom hallen och om det gick med beckis. Planerna för morgondagen är.. jag vet inte. Eller asså snackat med Ida, men få se hur det blir. Måste kolla så allt går och så! Wheeho, bara 3 dagar kvar till Fredag med underbara vänner. Vänner jag inte varit med utanför skolan på aaaas länge, kommer bli super skoj!! Sen nästa Fredag kanske jag ska vara med ******, hihi men får se hur det blir med de. Måste snacka mer med h*n om de sen. Känner att mitt liv rullar på ganska bra nu, fortfarande fett irriterad men asså inget jag tänker lika mycket på nu. Så de är ju bra (y). Men nu ska jag fortsätta om den någonsin ska bli klar ;)
fastnar inte på bild idag, så ist för ni nöja er med en gammal!

Kommentarer
Postat av: CECILIA

Fin blogg!
Hur är läget? :)

2012-10-10 @ 15:18:03
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

Superfin blogg !
Hur mår du? :)

2012-10-10 @ 23:21:05
URL: http://www.carolinenero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0