wehoo its Fredag! :D

 Varit med ida exakt hela dagen. Mötte upp hon efter skolan, eller plockde upp hon efter vägen. Sen skjutsade mamma oss på ica där vi köpte massa godis, dricka, chips osv. Drog sedan hem till Ida där vi käkade pizza, mumsmums. Sen så coola som vi är drog vi ut och cyklade, fick nå fnatt och cyklade upp på remsle. Satt vid gungorna på nipan ett bra tag innan vi drog hem till Ida igen. Slog igång en film och bah hade allmänt trevligt. Gick sedan ut igen med våran coola reflexcykel, och drog varve. Fortsatte sedan resan hem till mig, varit ute en hel del. Följde nyss med hon en bit för hon skulle hem! Har vekligen varit en super rolig dag, tack bruttan!♥ Har lite planer inför Onsdag, kommer nog bli super skoj. Imorgon händer det grejer vettni. Måste duscha ikväll för att fixa lite grejs imorgon. Upp vid halv 8. Sen drar jag till ********* för att fixa mig. Mhaha, sjuuuuukt nervös. Men kommer nog gå bra, eller jag hoppas de iaf! :) Sen efter de om allt gick kommer beckis hit och sover, så kommer ha en mysig dag med bästavän. Kanske spelar lite hemmagjort pingis, eller bara snackar. Vem vet vad vi gör? Nu ska jag iaf ta och duscha, och sedan nog lägga mig och sova. Måste ju vara pigg imorgon, så inte blire till att vara uppe länge ;)!
 

Kommentarer
Postat av: TOVA LUNDGREN ♥

HEY! nu är HELGENS KNAS igång på min blogg. ( det funkar som helgens blogg, fast det är lite ballare ) här är en direkt länk om du/ni vill delta -> http://knasigast.blogg.se/2012/october/helgens-knas-precis-som-helgens-blogg.html#comment
Ha en bra helg! / http://knasigast.blogg.se/

2012-10-05 @ 23:18:23
URL: http://coolasteskolbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0