wihoo

shiet vilken dag asså. Började som sagt dagen med att kliva upp halv 8, drog ner på hårtesten där dom fixade mitt hår och smink. Sen hem och väntade på att klockan skulle bli 2. Drog till valla där alla andra var, testade gå lite, snackade med mina "klädkompisar" och hade allmänt roligt. Modevisningen började och vi var 6:a. Var gryyymt nervös, men all nervositet släppte då man kom in på catwalken. Var ganska mycket folk där, men det var sjukt roligt. Hade två ombyten så fick gå 2 gånger, +en gång då alla skulle in. Var verkligen super roligt att få vara med på nånting såhär. Syrran var där och filmade, och Alva tog några kort. Så ska få se dom sen och se om de vart nå bra! :D Nu sitter jag och väntar på beckis som ska komma hit och slagga, mysmys! Min moster med hennes familj kommer även ikväll, ännu mer mys! :D Nu ska jag iaf bara tare lugnt, är helt över speedad känner jag. Bloggar såklart mer sedan!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Vad fint hår du har!

2012-10-07 @ 23:44:01
URL: http://facy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0