2013-04-07

bion var verkligen suuuper bra, och ännu bättre i 3D. eller inte bättre, utan coolare. Så ångrar inte en sekund att jag åkte och kollade på den, lätt sevärd!
 
fick iaf skjuts hem av moa efter bion, så jag kom väl hem vid strax före 5. och gissa vad? jo, jag blev utelåst IGEN! ingen hemma och ingen nyckel, tjoho. Utelåst 2 gånger på en vecka, haha.
Men som tur va så kom mamma&pappa hem efter ett litet tag.
 
Och gissa vem jag såg då jag satt på bron? jo min lilla alice, "min" förra hund. Blev så otroligt glad då jag såg hon, och hon värkar ha det super bra. Inte sätt hon på jätte länge, så blev extra glad då.
 
Men iaf så har jag inte gjort mycket alls sen jag kom hem. Jag har ätit och spelat minecraft, no more.
tänkte iaf nu gå och duscha och sedan ska jag försöka sova så jag inte somnar allt för sent.
 
så jag försöker slänga in ett till inlägg innan jag somnar, annars så kanske jag fixar ett imorgon bitti :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0