And i'll hold you tightly, and tell you nothing but true

har suttit och nördat minecraft fram tills nu, så lite mer än en timme ungefär :) haha nörd jag vet, fast har suttit och spelat sååååå mycket längre förut. ;)
 
Iaf tänkte jag nu gå och göra mig i ordning för sängen. Borsta tänderna, välja film, tvätta ansiktet osv! och ja, jag brukar somna till film det är därför jag måste välja en ;) kan typ inte somna utan film.
 
Imorgon är det ju iaf Måndag. Skola som vanligt och sen träning. Har även fotbollsträning imorgon, utomhus för första gången iår. Så ska passa på och gå på den, kommer nog bli super skoj :)
 
Annars har jag inga planer för morgondagen, så aa.
men nu måste jag snabba mig lite om jag vill kunna somna i tid, så godnatt! :)
 
bland dom första bilderna jag la ut på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0