back to the normal

godmorgon.
var verkligen jätte segt att komma upp imorse, hur trött som helst och jag ville bara fortsätta sova. Men jag lyckades ta mig upp, så nu sitter jag här helt klar och ska strax åka till skolan.
 
var hur pigg som helst igårkväll så somnade INTE före 01.00 iaf. Vet inte när jag somnade exakt, men efter ett nångång, och sen skulle jag kliva upp tidigt som jag inte var van med nu så då blev jag extra trött.
 
Men iaf så får jag skjuts till skolan idag, lyyyycks! kanske skjuts hem också, beror lite på. Men jag är nöjd bara jag får skjuts dit ;)! haha.
 
Ikväll blir det iaf träning, ska verkligen kötta nu när vi kör igång med lite seriösare träningar än på lovet då vi kanske var typ 2-4 st på träningarna, och då blev det inte så värst seriöst.
 
Men nu måste jag kila iväg och fixa de sista, så jag uppdaterar er när jag kommer heeem :)
 
            
om ni undrar varför jag har min jacka på mig... för det är kallt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0