Du är söt som en sockerskål, men ibland är du sur som en surkål

vet inte vad som har hänt, men det har bombats med kommentarer idag och min statestik är uppe bland molnen. Har ingen aning om vad som hänt, men är iaf jätte glad! tacktacktack!♥
 
Iaf så har jag kommit en bra bit på designen, till och med headern är ju nästan klar. Bara lite småsaker på den som måste fixas. Men nu är det ju bara det jobbigaste kvar, alla smådetaljer osv på designen.
 
Men tog mig en paus vid 7 och drog iväg på träning. Fast kan inte kalla det precis "träning" då vi var 2 stycken. Så hoppade på trampolinen och lekte runt lite, men blev trött så fort. Fast stannade kvar där tills 9 då mamma kom och hämtade mig :)
 
Nu sitter jag framför TV:n med datorn i knäet och kollar på fotboll. Ska strax hoppa in i duschen, har inte orkat än, haha värsta latmasken jag är juh ;) men då kan jag ta en lång dusch och inte behöva snabba mig för att hinna se fotbollen, så det kommer vara fett skönt.
 
Sen ikväll kommer jag nog bara mysa ner mig i sängen framför en film. Ska försöka somna ganska tidigt inatt då jag är ganska trött, och sen har jag ju inget speciellt jag måste göra ikväll heller! Sen känner jag att jag sover ju bort dagarna om jag lägger mig så sent, då hinner man ju knappt göra något. Så nepp, här ska det somnas tidigt.
 
Har absolut nada planer för morgondagen. Har träning på kvällen, men om vi blir typ 2 st är det inte så stor mening. Men är så sjukt kul att bara vara i hallen också, så vi får se vad jag gör :)
 
Men nu tänker jag ta och fortsätta kolla på fotbollen, känner mig så osocial med mina föräldrar då jag bara sitter här med min dator som jag typ alltid gör ;)!
 
hahaha bjuder VERKLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0