(^.^)

jag vet, jag vet. Min uppdatering har varit kass, bla bla bla! men har inte tid nu för tiden. Så mycket annat som kommer före, och då jag väl sitter vid datorn så kollar jag mest bara runt på typ blocket osv.
 
Och som det ser ut nu kan jag inte lova er någon jätte bra uppdatering, men sålänge kan ni följa mig på instagram där jag ska försöka uppdatera lite oftare ;) där heter jag iaf, mathildasoderqvist.
 
Iaf så gick skolan jätte bra idag. Hade ju tyvärr glömt och tränat på läxorna, men som tur var så kom jag tydligen ihåg alla spanska glosor sen förut, och engelska verben hann vi aldrig med. Så det gick endå hyffast bra ;)!
 
Efter skolan så GICK jag hem, och läs det där noga nu, jag GICK hem. haha.
Men var så otroligt skönt väder ute, så why not liksom? och kom hem ganska fort.
 
Då jag kom hem satte jag mig och kollade på massa youtube klipp med lillebror, ljuger inte om jag säger att varje klipp var MINST 20min långa. Så jag satt där nån/några timmar med han, men var faktiskt ganska roligt.
 
Spelade sedan lite minecraft med han också, värsta coola huset jag byggt asså! skypade lite också med 2 personer, inte skypat på typ as länge. haha! hatar att prata framför kamera, nä usch..
 
Men sen gick jag iaf och åt och sen dess har jag typ kollat på TV med pappsen och lillebror, snackat med några kompisar osv. Mamma & syrran är ju i Luleå för syrran ska provsjunga för nån skola hon vill komma in på, håller tummar och tår för att det ska gå bra för hon imorgon! :D
 
Själv har jag inga planer för imorgon, får väl se vad jag hittar på. Kanske skulle vara med Ewe, måste höra med pappa och så om det går, och sedan prata lite mer med hon. Så ja, vi får se vad som händer.
 
Nu tänkte jag iaf ta och mysa ner mig i sängen framför en serie jag börjat kollat på, kikar på den nu medans jag väntar på nya avsnitt av 90210. så ja, jag försöker uppdatera imorgon efter jag vaknat och så.
 
går inte att ladda upp bilder av någon konstig anledning, så ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0