exakt 2 veckor kvar tills min födelsedag! ♥

då mitt knä inte var helt hundra idag så avstod jag träningen, men tror det inte ens blev någon. Så missade ingenting, så det var ju bra! men nästa vecka, då sataaaan!
 
Så ikväll har jag inte gjort så mycket, tagit de lugnt och spelat lite minecraft med lillebror. Lovade att tävla med han på de, så gjorde de idag. Kanske inte gick så bra då vi fick avbryta, så ska köra om den nån annan dag! :)
 
Ska strax gå och lägga mig, så blir en tidig kväll ikväll. Är verkligen super trött och vill inte vara uppe till typ 1 inatt, då är jag bokstavligen död på skolan imorgon. Kommer ju se ut som en zombie då juh ;)!
 
Så jag ville egentligen bara blogga en gång till innan jag la mig och försöka sova, hade egentligen inge viktigt att säga. Så jag uppdaterar väl mer imorgon nångång :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0