godmorgon

tog mig en rejäl sovmorgon, så vaknade inte förns vid 11 ungefär. Och då vaknade jag av att lillebror kom in och skulle ha min telefon, annars hade jag troligtvis sovit längre :) var så otroligt trött imorse så ni anar inte.
 
Sen jag vaknade har jag mest bara legat och spelat på mobilen, och självklart var det minecraft. ;) haha.
Ska väl strax gå och ta mig nå frukost, eller blir väl mer som frunch nu när det är vid lunchtid :)
 
Somsagt, har inga planer för dagen. Får väl se vad som händer! kanske bara blir en hemma-chill-slapp-dag ;)! fast känns lite tråkigt att bara vara hemma forever alone nu då det är lov, men ja, vi får se vad som händer.
 
Har jag tid ska jag nog fortsätta med designen idag, försöka fixa så mycket som möjligt! fast den kommer nog inte bli klar på ett tag :/
 
Men nu tänkte jag gå och ta frukost och kika lite TV, sen vet jag inte vad jag hittar på :)
 
haha ser ut som jag blundar, men kollar faktiskt liiiite ;)! men bjuder på den iaf då jag inte orkar ta någon ny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0