godmorgon världen!

Vaknade vid halv 7 imorse av att lillebror kom in och skulle spela på min mobil, asså ibland är han VÄRLDENS jobbigaste. Och självklart kunde jag inte somna om efter!
 
Iaf så låg jag och drog mig ett bra tag tills ungefär 7, då klev jag upp och gjorde mig i ordning och nu sitter jag här. 10min kvar tills jag ska ner till bussen, så passar på att blogga nurå..
 
Planerna för dagen är väl desamma som dom andra tisdagar. Skola - fotbollsträning. Sen KANSKE jag drar på gymnastikträningen också, beror på hur trött i kroppen jag är. Vill inte komma dit och sen håller jag på att somna typ, så ja, vi får se efter fotbollsträningen.
 
Nu tänkte jag iaf gå och kika lite TV innan jag ska kila iväg, typ första gången på flera veckor jag hinner kolla på TV på morgonen, annars är det liksom kliva upp, göra sig i ordning, dra till bussen. aao!
 
jag bah dampar framför cameran om ni undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0