håll om mig nu så står jag kvar

okej, uppdateringen idag har varit kass. men hej hallå det är så det kan gå ibland.. Ibland har jag tid att blogga nästan hela tiden, men ibland har jag knappt tid till att sitta vid datorn.
Självklart kan jag göra blogginlägg från mobilen också, men det beror helt på vart jag är och om jag har internet. Sen tycker jag att mobilinlägg inte är lika roliga, känns som att dom blir mer tråkiga på nå sätt, aja.
 
Idag efter skolan följde jag med Ewe hem. Chillade hos hon och "lekte" med hennes lillasyrra och en kompis till hon. Vid middagstid följde jag med ewes familj och käkade på Sibylla, andra gången idag, haha ;)!
Jag och Ewe passade även på att dra ner på stan en snabbis innan det stängde.
 
Efter maten följde jag med Ewe hem igen där jag varit fram tills 9 ungefär. Så har spenderat hela dagen där, men har alltid så roligt där, och känner mig som hemma så kan ju nästan säga att jag var hemma idag ;)! haha.
 
Men vi har egentligen inte gjort så värst mycket. Vi höll på med mobilen, försökte göra två saker, kanske inte blev så jäääätte lyckat, men vi klarade ju de iaf ;)!
 
Nu sitter jag iaf hemma och ska strax slänga mig i sängen för att sova. Kunde inte somna tidigt igår heller, somnade runt 04.00, helt sjukt. Så ni kan ju ana hur trött jag var på morgonen.
 
Imorgon blir det först skola och sedan träning på kvällen. Känner mig sjukt taggad för träning, vill bara tränatränaträna just nu :D
Om jag kunde och så, så ska jag följa ner Ewe på stan. Hittat några saker som veeeerkligen skulle behövt följt med mig hem, inga onödiga saker, bara viktiga.
 
Men nu ska jag gå och tvätta ansiktet, borsta tänderna osv och efter de.... sängen. Jag uppdaterar er imorgon :)
 
vet inte alls vad jag gör på nån av bilderna, pratar med mamma i ena och den andra ser jag bara konstig ut på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en tutorial på hur man gör så rubriksraden "tonar ut"?

2013-04-10 @ 15:35:28
Postat av: ebba

hoppas du får en bra onsdag :)

PS. Glöm inte att va med i veckans blogg!

2013-04-10 @ 15:53:54
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0