hallooow bloggen!

min dag går inte att beskriva i ord, kan egentligen inte säga mer än WOW!! fick träffa en kille jag beundrat sen första gången jag såg ett avsnitt av han, helt j*vla sjukt. har bild med han som ni kan se här nedanför ;)
 
Och om jag inte sagt det så var jag på hullsta hela dagen där det var nån slags "föreläsning" eller vad man ska kalla det. Fick lyssna en hel del, skriva lite, köra nån lek osv. Var hur roligt som helst!
 
Då det där var slut drog jag till parken med några kompisar, hängde där en stund och sedan stan en snabbis och vidare hem. Kom väl hem nångång efter 4, vet inte riktigt säkert, men inte så sent iaf.
 
Sen jag kom hem har jag verkligen inte gjort ett piss, suttit och kikat runt på datorn typ ;) hehe.
Skulle ju egentligen på träning ikväll, men då det var ledarmöte så fick vi skippa den. Så blir nog en vilodag idag, har ingen aning om vad jag ska hitta på då. Likadant på onsdag, då är träningen också inställd :( bläää..
 
Men då kan jag försöka fixa några andra inlägg som jag kan publicera sedan, lite annat än bara vardags inlägg. Vet att dom blir sjukt tråkiga, men jag bloggar om mitt liv och kan inte lovar er då att det bara blir roliga inlägg hela tiden. Har ju även inget speciellt att blogga om just nu, och då blire ju dunder tråkigt liksom :/
 
Men ja, jag tänker nu avsluta detta inlägg. Känner att jag alltid skriver för långa inlägg, så vet ju inte ens om nån orkar läsa allt, men aa ;)
kanske inte världens bästa bilder, men det var mörkt och min kamera suger. Men det var iaf Olle waller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0