hurtiga jag. ;)

har ganska nyligen kommit hem efter att ha varit ute och sprunge i en halvtimme! syrran frågade om jag ville hänga med hon, och har inte tränat på ett tag nu så kände varför inte. Och det var verkligen super skönt!
 
Sen jag kom hem har jag typ gjort lite styrka och försökt komma ner i spagat, inte långt kvar nu. Vill verkligen bara pressa ner mig men är rädd att jag ska sträcka mig eller nått :( så får ta det sakta men säkert. kommer nog vara nere om några dagar om jag stretchar och sånt varje dag :)
 
Ikväll får vi nog främmande, käka lite grillat och bah mysa ni vet. Så ska städa rummet NOGA nu snart så det blir rent och snyggt. Hade egentligen velat möblera om, men har så litet rum så går inte att göra nå annat än det jag har nu typ, men ja, vi får se :)
 
Annars har jag inte så mycket mer planer för dagen. Sugen på att baka nått, men vet inte vad! lutar lite mot en vanlig kladdkaka, enkelt och göra ni vet +så blir den fett god. Så tror kanske jag ska göra det!
 
Fast nu ska jag gå ut och kicka lite fotboll och sedan då jag kommer in blir det nog bakning :)
 
mörka bilder jag vet, men blir nå knas då det är ljust ute eller va de är ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0