i miss you like everyday

godmorgon!
 
trodde detta skulle bli en bra dag idag, då man hade sovmorgon för vi hade hål första timmen osv. Men nope, istället slutade det med att det blir en hel hemma dag ist. Lite roligt det också, men så grymt tråkigt då man är själv.
 
Så nu till morgonen har jag inte gjort mycket alls, suttit och kikat runt lite på internet och typ sånt nivet. Ska strax ta mig nå frukost och sedan kanske en lång och härlig dusch. Är ju liksom hemma själv så finns ju ingen som klagar på att jag duschar länge, så kanske ska ta och passa på nudå ;)
 
Har ingen aning om vad jag kommer göra nu under dagen. Började kolla på en ganska bra serie igår, så ska nog fortsätta kolla på den om jag inte kommer på något roligare.
Måste iaf städa rummet idag, och det är ett MÅSTE. Börjar få sådär stökigt igen och då brukar det jämnt sluta med att det är så stökigt att jag städar i minst 1 timme, och jag överdriver inte..
De är väl det enda "måstet" jag ska göra idag, annars är det typ fri dag :)
 
Ska nog även packa klart tills imorgon. Drar ju till Fanny och sover där hela helgen, kommer bli så sjukt roligt! :)
Men ska även försöka blogga lite där så bloggen inte blir helt död under helgen, nejnej!
 
Men nu måste jag verkligen gå och käka fukost, är vrål hungrig, magen bara kurrar hela tiden :s
 
älskar att bjuda på mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0