I thought that things like this get better with time

tänkte faktiskt skriva ett inlägg då jag var på skolan, men då kom läraren så jag tröck ner sidan, haha opsi. ;) asså jag satt vid en dator för att JOBBA, men vem vet vad jag kan göra liksom ;)
 
Men skolan var väl som alla andra dagar den här veckan. Kan faktiskt erkänna att jag har grymt roligt på skolan, och ibland vill jag hellre vara på skolan med kompisarna än hemma :s men då är det liksom inte plugget jag vill till, utan det vi gör på lektionerna och kompisarna :)
 
Efter skolan drog jag och mamma på polisstationen, men tyvärr var det stängt så ska dit på måndag ist. Men då ist åkte vi och skulle leta ett par nya skor åt mig, men inte f*n heller fans det. Hittade ett par skit snygga skor, verkligen min stil, men SJÄLVKLART fanns alla storlekar utom min storlek. Så då sket ju de sig! men får fortsätta leta.
 
Tror jag seriöst kom hem nång gång vid 5, MINST. För vi gick på stan, handlade och sånt också!
Och när jag kom hem så hann jag inte mer än att spela lite minecraft så var det mat, som var otrooooligt god.
 
Efter maten så satte jag mig och spelade minecraft och har gjort det frams tills nu. För nu behöver jag städa lite på rummet, beckis kommer liksom hit och sover här inatt! sjukt längesen vi var med varandra. så de ska bli kul.
Som vanligt har jag ingen aning om vad vi ska göra, brukar bli lite vad som hellst ;)!
 
Så nu ska jag städa och sedan ska jag nog spela lite gitarr, vem vet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0