it's all because of you.

en ny och bättre dag idag, mår mycket bättre och jag har inga läxor! HUR NAJS? eller typ 5 engelska verb men asså aa? typ ingenting än vad vi hade förut ju, då vi hade typ 40 glosor och verb +spanska läxa..
 
Iaf så har skoldagen varit riktigt bra. Eftersom jag och 2 till från klassen var på det där "under täcket" i Måndags så fick vi stå och berätta för klassen om sex typ halva mentorstiden, haha kändes lite konstig men de gick bra.
Var på elevrådsmöte sista timmen så fick sluta liiite tidigare, så det kändes skönt. Men satt och väntade med Magda på att Ella skulle komma, så var på skolan till typ 10 i 4 eller nått.
 
Skulle egentligen gå hem, men snälla Magda bjöd mig på bussen ;)! så åkte buss med dom, fast bytte buss nere på torget, så kom väl hem runt halv 5. Åkte den där bussen som tar "extremt" lånt tid ;)
 
Ikväll är tyvärr träningen inställd, så blir bara en sånhär slappdag.
Men är så otroligt trött så kanske är lika bra, så jag inte kommer dit jätte trött, kör och skadar mig. Nepp, det får inte hända! har ju endå tävling om ungefär 3-4 veckor, IHH!!
 
Mina fotbollsmatcher börjar även köra igång om typ 3 veckor, har ingen aning om det krockar med gymnastiktävlingen. Men om den gör det, så måste jag tyvärr skippa första matchen! Vill liksom köra klart på gymnastik säsongen eller iaf tävlingen, innan jag börjar ta fotbollen före.
 
Men nu tänkte jag iaf ta och kolla lite 90210, somnade ju igår då jag kollade på de :/ så ska försöka hitta vart jag var och sedan mysa ner mig i sängen där jag troligtvis kommer tillbringa dagen/kvällen ;)!
 
äntligen börjar snart fotbollen på ALLVAR!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0