jag skrattar idag

Blev inte bara mitt rum jag städade, slutade med att jag gjorde hallen, köket, vardagsrummet OCH mitt rum. + så hjälpte jag till med maten där emellan också. Så kan faktiskt klappa mig själv på axeln idag och säga att jag varit duktigt, för det här är ingenting jag gör varje dag förstår ni ;) hann även med att duscha, så nu är jag ren och fräsch.
 
Iaf så kommer väl Ewe och hennes familj snart, så då blir det att umågs med dom och bah ha kul ni vet. Så kan inte lova värsta bästa uppdateringen nu ikväll, känns ju lite si sådär taskigt att börja sätta sig och blogga då man har främmande, aa ni förstår. Men ska verkligen försöka blogga några inlägg iaf :)
 
Men nu tänkte jag försöka hinna spela lite minecraft innan dom kommer, så kika in mer senare för mer inlägg :)  
 
           
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0