jag suger på att hålla tiden..

blev inte en tidig kväll som jag sa, fastnade framför TV:n vid en jätte bra film och då sprang tiden bara iväg. Så ja, nu sitter jag här och klockan är strax 1. Tur man har lov så man kan sova ut, annars hade jag varit död på skolan typ, asså dödstrött. Om det hade varit skola asså, fast nu är det ju inte de ;)!
 
Iaf så ligger jag nu i sängen framför en film och snackar med Moa! vi har fett najsiga planer inför sommaren, en sak som verkligen måste bli av. Kommer bli så sjukt roligt då :)
fast de krävs mycket planering och PENGAR! så de är nog bara att börja spara nuråååå.
 
Men iaf så måste jag försöka sova nu, vill inte vara vaken till typ 3 inatt, då kommer jag bara sova bort dan typ. Neppnepp, det ska jag inte göra, verkligen inte! så jag säger godnatt nu.
 
längtar verkligen till sommaren nu. Fotboll, bada, bli brun, chilla med kompisar, vara vaken läänge osv. wehow!

Kommentarer
Postat av: Lina

Mys!

2013-04-04 @ 07:03:59
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Hästliv - Linn

allt bra idag? :)

2013-04-04 @ 12:03:27
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0