jagsugerpåattskrivarubrikersåjustnuläserniytterligarenåknas

jag vet att min bloggning inte är på topp just nu, men jag har mina anledningar till det. Det är så otroligt mycket som händer just nu och jag vill fokusera på det "viktiga" om man kan säga så. Mina anledningar ligger självklart före bloggen, hur elakt det än låter. Men ni skulle bara veta vad som händer, men nope, jag får inte säga.
 
Iaf så var jag på träning ikväll, den gick väl... hyffsat bra... men slutade med en blodig tunga. Haha!
jag + trampoliner = inte så bra, mest kaos ;)!
haha nä men jag råkade knäa mig själv på munnen så jag bet mig rejält i tungan, blödde från början en hel del och gjorde verkligen super ont, men efter ett tag slutade blödningen, men hade fortfarande ganska ont. Men det är sånthär man får tåla ibland då man är gymnast, kan ju säga att jag varit med om värre saker än det här.
 
Iaf efter träningen kom pappsii och hämtade mig, nästan raka spåret hem, skulle bara skjutsa hem Emma men sen drog vi på dirren hem asså ;) som vanligt efter träningar...
 
Då jag kom hem gjorde jag inte mycket alls, myste ner mig framför TV:n där det gick en jätte bra film, så där fastnade jag ett bra tag. Så jag har nyss kommit ut från duschen nästan, blev lite sent men sånt får jag ta ibland.
 
Imorgon blir det upp tidigt igen, har lite svårt för att förstå att skolan börjat som vanligt igen. Men inte länge kvar till skolavslutning, så det är bara bita ihop och hålla ut de sista. Har ju även några studiedagar och jag ska bort några dagar osv, så blir ju ännu mindre skoldagar kvar, tjohejjsan!
 
Men nu måste jag verkligen försöka sova så det inte blir lika sent som igår, såååååå godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0