jagvetintevadjagskaskrivasomrubrik

skolan gick som vanligt bra idag, glömde ta hem engelskan och träna på dom där 5 verben. Men får försöka göra det imorgon på skolan, har endå engelska sista timmen så är liiiite lugnt endå :)
 
Ikväll blir det äntligen träning, fast får se hur de går då jag gjorde illa mitt knää på skolan idag så det värker liksom 24/7, svällt upp och är typ as blått runt om :/ men tror det ska gå ganska bra.
 
Nu tänkte jag ta och kolla på ett avsnitt 90210 innan jag ska äta.
Vet att detta blev ett ganska kort inlägg, men orkar inte skriva så mycket om dagen då den varit desamma som alla andra dagar, så blir bara så tråkit att läsa långa tråkiga inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0