lite trims och trams..

träningen idag gick faktiskt jätte bra, klarade en helt ny sak jag aldrig klarat förut, wehow för mig! :D
tränade mest lite grejs till tumbling, men på slutet körde vi också trampolin. I början av träningen fick vi lära oss en liten bit på friståendet, ska ju lägga till lite på slutet så de var de vi fick träna lite på också, kommer bli bäst! ♥
 
Kom hem ungefär vid halv 10, och slängde mig nästan direkt i sängen då, otroligt slut ;) men klev upp efter ett tag och gjorde allt jag behövde göra. Just nu sitter jag med nå "plåster" i ansiktet, ska testa en ny sak. Och efter det ska jag faktiskt sova, hihi duktig jag vet! men kom på att jag har ju läxor tills imorgon, har jag tränat? nej. glömmer alltid bort det då jag har träning på torsdagar och sedan är läxorna på Fredag, buhu. Men får gå igenom dom imorgon bitti om jag har tid, annars får jag plugga som en galning på skolan, alla lediga tider jag har.
 
Iaf, Fredag imorgon. Känns faktiskt ganska kul och tråkigt på samma gång. Denna vecka har verkligen varit super rolig i skolan, men självklart vill jag slippa den så ja, de är både och.
 
Men nu måste jag gå och ta bort "plåstrerna" och efter de, sleeptime.
 
såhär ser jag ut just nu, haha lite rolig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0