Lördag!

helt seriöst, hemsidan till blogg.se har inte funkat för mig nu på morgonen/dagen. Har försökt flera gånger, men tror det var vårat internet som krånglade. För jag kunde inte gå in på nån hemsida typ, och då tänkte jag inte på att mobilblogga +så är det mycket tråkigare tycker jag.
 
Men nu funkar det så här sitter ja.
Har inte gjort mycket alls sen jag bloggade senast. Somnade tidigt igår och sen idag klev jag upp vid halv 11 ungefär, så fick en liten sovmorgon iaf.
 
Sen nu under dagen har jag inte gjort mycket alls, städat lite, duschat, spelat minecraft osv. Satte mig vid keyboarden och spelade&sjöng lite också.
 
Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, har ingen aning om då den blir klar, men är jätte hungrig så hoppas på att det är snart iaf.
Sen ikväll blir det bara massa hemmamys som det ser ut nu iaf. Pappa har köpt hem lite godis så ska väl mysa ner mig framför en film med de + dricka.
 
Är en sånhär kompisfri helg värkar det som, fast lika mysigt de.
Men eventuellt imorgon ska jag göra en sak med Emma, som kommer bli kuul.
 
Nu tänkte jag iaf gå ut och vara lite social med Pappa & Hasse och sedan spela lite FIFA eller nått :)
 
2 helt knasiga bilder, men jag bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0