Make a wish and the dream in you grows.

godmorgon!
har verkligen sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger och haft svårt att andas, svårt att somnat om då jag vaknat osv. Men jag märker att jag måste börja bli duktigare att ta min medicin, annars blir det de där med att jag får svårt att andas, inge farligt precis, men endå. Inte så kul och vakna och tro man ska dö :o
 
Iaf så ska jag strax dra ner till bussen, skoldax liksom! :(
Tror dagen kommer gå ganska bra, blandat med både tråkiga och roliga ämnen. Så de är väl en OK dag.
 
Efter skolan ska jag & mamma dra och fixa lite saker åt mig, bland annat ett par nya skor. Behövs verkligen!
fast skulle kanske fixa de på lunchen, men då har vi inte så mycket tid, så tror det blir EFTER skolan..
 
Men nu ska jag fixa de sista till skolan och sedan bege mig ner mot bussen! :)
 
jag och några år ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0