måndag

första skoldagen avklarad, gick faktiskt hur bra som helst! fick typ 2 läxorn, no more, så de känns fett skönt. Börja med en sånhär chill vecka, typ inga läxor och bara lite små saker som måste bli klart :)
 
Skoldagen gick iaf ganska fort, var verkligen jätte kul att få träffa alla kompisar igen, vissa hade jag inte ens sätt på hela lovet, varken träffat eller sätt.
 
Mamma kom och hämtade mig efter skolan, och gissa vem som satt i bilen då? jo min morbror som bor i Norge. Wehow vad glad jag blev, verkligen saknat han. Så han är här hos oss just nu, vet inte om han sover här eller nått inatt, men vi får ju se :)
 
Ikväll blir det träning, 20.00 - 21.30 så no uppdatering där emellan. Kommer väl hem vid kanske kvart i tio, så då blir det direkt duschen och sen kan jag kanske blogga lite om det inte är för sent och jag verkligen måste sova.
 
Men nu tänkte jag ta och spela lite minecraft, och efter de ska jag nog äta :)
 
vet att det är gamla bilder, men orkar inte ta nya då jag ser ut som nån upplåstbar ballongval.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0