Onsdag

min dag har hittills varit jätte bra, eller iaf heeeelt okej! :) den gick ganska snabbt och den var rooolig.
 
Iaf så skolan gick verkligen supermegabra. Och gissa vad? JAG SKA TRÄFFA OLLE, FRÅN FRÅGA OLLE DOKUMENTÄREN. FATTAR NI HUR GLAD JAG BLEV? är nån grej på hullsta som har temat "under täcket" och då ska han prata där, och vi lottade i klassen, och jag blev med 2st andra. FATTA GLAD! sen är det även den här tjejen som skrivit 14 år till salu troja :)
 
Iaf efter skolan följde jag med Ewe ner på stan, fick med mig 3st saker hem, faktiskt saker som jag verkligen behövde och sånna jag kommer ha användning för! så jag är nöjd med sakerna.
 
Vid strax före halv 6 fick jag skjuts hem av ewe, snabbade mig in och bytte om och sedan när jag var klar och mamma skulle skjutsa mig på träning så fick jag reda på att det inte var någon träning, haha. Så hade gjort mig i ordning och bytt om och så i onödan. Men tänkte köra lite magövningar här hemma ist, duktig va?
 
Så nu ska jag först kolla några avsnitt 90210 och sedan träna för mig själv. Även lovat lillebror att spela lite minecraft så ska hinna med det också +att göra en "serie" som ska vara med i våran klasstidning vi håller på med.
 
Så jag kommer nog ha en ganska follsmockad kväll, men ja, jag försöker få till några till inlägg.
 
btw, fick även reda på världens tråkigaste nyhet idag, buhuhu :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0