💎 shine bright like a diamond 💎

jag vet att jag inte bloggade nÄ mer igÄr, men hade fullt upp med att ha roligt.
detta har nog varit den roligaste helgen pÄ lÀÀÀÀÀnge. Skrattat sÄ jag har kramp i magen, seriöst!
 
Iaf sÄ orkar jag inte berÀtta om helgen dÄ vi gjort typ allt man kan göra, nÀ men assÄ vi har gjort as mycket sÄ dÄ skulle det hÀr inlÀgget bli vÀrlds lÄngt typ. SÄ jag skiter i det :)
 
Jag kom iaf hem vid halv 7 idag, hade hÀmtat pizza sÄ satte mig nÀstan direkt dÄ vi kom hem och kÀkade med resten av familjen och sen Àven min morbror :) hade lite sÄhÀr söndagsmys.
 
Efter jag hade kÀkat sÄ gick jag och satte mig vid datorn, och har sen dess bara lÀst runt pÄ olika bloggar osv. LÀste ganska nyligen om den hÀr "Molly" som blev ollg pÄ Justins konsÀr hÀr i Sverige.
Kan faktiskt sÀga att jag fick tÄrar i ögonen dÄ jag lÀsta, sÄ himla fint :') och en aning avundsjuk blev jag faktiskt..
 
Nu sitter jag hÀr och lyssnar pÄ musik och ska strax spela lite minecraf, haha! har ju inte spelat pÄ hela helgen, sÄ kÀnns ju lite sÄhÀr extra roligt att spela nu ;)
 
Men ska Àven snart försöka sova dÄ det blivit sent bÄda nÀtterna nu i helgen, och vill vara pigg imorgon dÄ det Àr skola igen :( usch. Fast gÄr bara 2 dagar, sen ledig Onsdag och sen dÄ vi kommer tillbaka pÄ Torsdag Àr det min födelsedag, iiih. LÀngtar som en galning, Àven fast jag vet en av mina presenter, men den Àr bÀst. jag lovar er!
 
Men nu avslutar jag detta inlÀgg med att sÀga, jag bloggar mer innan jag gÄr och lÀgger mig ;)
 

Kommentarer
Postat av: din Àngel ;)

tack för den underbara helgen, nu taggar vi till sista april<3

2013-04-28 @ 21:08:53

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt fina namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0