Sista dagen på helgen.

Godmorgon.
Hade en sån sjukt rolig kväll igår så jag la bloggen åt sidan. Känner mig så osocial om jag ska ta fram mobilen och börja blogga, hur kul är de liksom?

Men iaf så drog jag på Ica vid strax före 8 där jag mötte upp ewe. Vi köpte lite gosaker och sedan drog vi hem till ewe. Men han nästan bara in så drog vi till ewes pappa för att hämta ewes laddare, och sedan drog vi hem till ewe igen.

Resten av kvällen satt vi mestadels och pratade och åt av de vi köpt, gick även över till deras granne en stund.

När vi kom hem igen så gjorde vi egentligen inte så mycket? Vi pratade och käkade typ ;)
Men sen gick vi iaf upp och la oss och sov.

Vaknade vid ungefär halv 10 - 10 nångång. Vet inte exakt liksom ;)
Sen dess har jag bara legat i sängen och tagit de lugnt, ska väl strax upp och käka lite frulle och efter de vet jag inte.

Nu ska jag iaf kolla Facebook lite och sedan får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0