take my hand and we will run away.

har haft det så otroligt roligt hos ewe idag, ni anar inte. Skrattat så att tårarna bara runnit, pratat om allt och inget, spelat massa spel, busat runt och gjort hur roliga videos som hellst. Skulle LÄTT kunna uppleva den här dagen igen, satt den på repeat så den fick gå om och om igen ;)
 
Men iaf så kom jag hem för ungefär en timme sen, så var hos ewe ganska länge. Men hade så otroligt kul och ville aldrig hem, haha. Mitt andra hem dedär, serri, känner mig VERKLIGEN som hemma där! ;)
 
Just nu sitter jag och smsar med min mentor och några kompisar, hahahahah. Men min mentor är cooool, fast nu är det faktiskt om en viktig sak imorgon :) så ja, haha.
 
Tänkte alldeles strax göra mig i ordning för sängen, då jag skrivit klart detta inlägg.
Ska kolla några avsnitt 90210 som kommit ut, helt galen i den serien asså!!
 
Måndag imorgon, tråkigaste dagen.. Men om det går så kommer inte jag behöva gå på skolan, ska kanske vara på en annan sak istället, jag & fanny +en till. Hoppas det går, så kommer det bli bäst! ♥
 
Men nu måste jag faktiskt gå ifrån datorn och göra mig i ordning. Måste ju lägga mig tidigt om jag vill hinna se avsnitten, och sedan hinna somna i tid också. Så ja, jag uppdaterar er mer imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0