Torsdag

haranska nyss kommit ut från duschen. Blev inte så att jag tog mig en lång dusch under dagen, utan gjorde det nu ist. Men lika mysigt de, lägga sig och sova nyduschad och fräsch, hur najs liksom?
 
Iaf har jag inte gjort mycket idag, packat osv. Inge intressant egentligen, så behöver inte skriva nå mer typ :)
 
Fick mig iaf en överraskning idag, min morbror från Norge är här på besök. Vet inte alls hur länge han stannar, men han ska iaf sova här inatt, så blev verkligen super glad! ♥
 
Annars har dagen varit lite halv tråkig. Inge spännande har ju hänt så aa :/
orkar inte vara uppe länge till då jag ska upp tidigt imorgon. Så ska nog lägga mig efter det här inlägget, är så sjukt trött så ja. Kommer nog somna ganska fort, men de är ju bra.
 
Så nu ska jag bara ta på mig några kläder och sedan ta kvällsfika, borsta tänderna osv. Sen sova :) 6
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0