Valborg

är på otroligt bra humör idag, men nog för att det är sista April, snart min födelsedag, premiärsmatch snart, sista tävlingen i gympan, sommarlovet närmar sig och jag har grymma planer på gång inför sommaren 2013. Så just nu flyter mitt liv på ganska bra, känner att jag gillar nuläget. Men finns ju såklart en hel del som jag verkligenverkligen skulle vilja ändra på, men vissa av dom sakerna går bara inte, så då får man acceptera läget just nu. ;)
 
Iaf efter skolan så drog jag, mamma & ewe först och hämtade en sak, och sedan vidare för att hämta mitt bankomatkort. Var ju så duktig förut så slarvade bort mitt ;)! men nu har jag äntligen fått ett nytt. Känns verkligen as skönt, så jobbigt att hålla reda på massa småpengar och massa sedlar, mycket bättre med kort ;)
 
Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle vara med Fanny, men jag vet inte vad som hände. Nu ser det iaf ut som att det inte blir något, men inte ska jag deppa ihop. Mamma och dom ska nog iväg till Ewes familj senare ikväll, så då kommer jag troligtvis hänga på med dit. Så kommer nog bli jätte roligt det också!
 
Imorgon ska jag kanske stå och sälja hamburgare och sånt men gymnastiken, haha! men måste kolla upp de där lite mer, känner mig lite osäker just nu hur det blev. :) men de visar sig nog ju.
 
Nu tänkte jag iaf göra mig iordning, fixa mig lite inför ikväll nivet. Och förhoppningsvis är maten snart klar, så ska väl käka då också. Men uppdaterar er mer under kvällen, även fast jag nog inte tror det är så många som sitter vid datorn ikväll, dom flesta är väl ute ;) men aja.
 
DREAM BODY!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0