Vilodag

ibland måste man ta svåra beslut, sånna där beslut man verkligen inte vill ta. Och ett sånt beslut fick jag ta idag, ett beslut som fick mig att börja gråta! Nu undrar nu säkert vad de va för beslut, och de ska jag berätta. De är nämligen så att på senaste tiden har jag börjat fått jätte ont i ryggen och visste inte från en början vad de berodde på, men sen kom jag på, gymnastiken! Och nu då jag fått jätte ont fick jag lov att sluta i gymnastiken för att inte förvärra det, och detta är absolut det jobbigaste beslut jag någonsin tagit, och.........

....detta är självklart ett april skämt ;) aldrig i livet att jag skulle sluta i gymnastik, no Way!! Ville bara skämta lite :)

Iaf så idag har det bara varit en sån här slapp dag. Gått i sovkläderna hela dagen och bara tagit det lugnt, myst framför några filmer osv. En mysdag alltså :)

Nu sitter jag och kollar på film, smsar med felle och äter godis. Ganska mysigt det också :) ska kanske sova "hos felle" inatt, om allt går och så.

Har inga planer om vad jag ska göra imorgon. Om jag sover hos "felle" så kommer jag väl vara med hon, men annars vet jag inte :)

Nu ska jag iaf fortsätta kolla på filmen och sedan om det gick drar jag till felle. :)


Min favvodricka från Norge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0