beslutångest.

vet inte längre vad jag ska skriva om, känner att bloggen blir så grymt tråkig med vanliga vardags inlägg. Jag vill ha nånting att blogga om, nånting roligt. Blir liksom likadana inlägg varje dag känns det som, och hur kul är de? så vet inte vad jag ska göra. Om jag ska ta bloggplaus, lägga ner bloggen eller fortsätta. Allt hade varit så mycket lättare om man t.ex. hade en hund/häst eller typ nått sånt.
 
aja. känner inte för nån lust att blogga just nu! vill få tid för mig själv att fundera och så.
får se om jag bloggar senare.

Kommentarer
Postat av: alva

klart du ska ha kvar bloggen♥

2013-02-28 @ 16:19:52
URL: http://aalvahogberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0