Every night you keep callin me with the same shit

träningen idag gick faktiskt jätte bra, kändes super skönt då jag väl hade kommit dit och börjat köra igång. Då vart kroppen genast piggare! jag & ewe snackade om vi skulle börja gymma kanske 2 gånger i veckan, och det behöver jag verkligen. Så ska prata lite mer med hon om det sen.
 
Nu är iaf lillkusin här så jag umågs med hon, söt unge! ska strax hoppa in i duschen då jag inte hunnit det än, opsi. Och sen efter de blir det sängen på engång och kolla på film och försöka somna till den. Är redan trött, så kommer nog somna tidigt ikväll.
 
Imorgon är bästa dagen på skolan, och sen träning på kvällen. Bättre kan det inte bli! ska även försöka fixa till lite på rummet, typ städa och sånt. Känner att det börjar bli lite stökigt och så nu så det behövs. Annars har jag inga planer för dagen.
 
Snart har även vi lov, känns som att alla andra har lov/har haft lov, och sen här kommer vi bah yeah. Nä men serri, typ as många har redan sitt lov. Fast då är det skönt för oss för då går vi den här veckan ut, sen lov. Sen går vi ungefär 2 veckor sen lov igen, hur chill liksom?
Men vad har jag för planer under lovet då? jo jag har faktiskt inte planerat in NÅNTING. jag tar dag för dag och får se vad som händer, men kommer troligtvis bestämma några saker jag ska göra/hinna med. Så mitt lov kommer nog vara ganska lugnt, men vill endå försöka ta vara på det, och inte bara ligga hemma hela dagarna och kolla på film. Nejnej, jag vill göra nånting roligt. Nånting jag inte gjort på länge! vem vet, jag kanske drar och rider, för de var ett tag sedan, hehe ;)
 
Men nu ska jag fortsätta umgås med lillkusin och sedan duschen, uppdaterar mer senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0