Film mys

Träningen igår gick faktiskt ganska bra, körde igenom alla varv förutom ett, så de kändes bra! Har träning dig också, så hoppas det går lika bra då.
Efter träningen följde ju beckis med hem, vi käkade grillat och bah kollade film typ. Spelade lite FIFA och så :) så de var ganska mysigt. Somnade nån gång efter 12 och vaknade vid 10 ungefär. Klev upp och käkade frulle och sen satte vi oss och kollade film med familjen. Beckis åkte hem för ett tag sen, och jag ska strax kolla på en serie. Ska först kolla klart filmen med mamma och pappa. Blir bara en slapp dag idag. Typ duscha, välja kläder inför imorgon, kolla ponnyakuten, träna osv :)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen så uppdaterar jag mer sen. Vet att de varit dåligt nu under helgen, men så kan det bli!

KOLMÅRDEN!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0