förbered er för ett långt inlägg...

nä usch vad dåligt det gick på träningen. Var inte alls på humör idag, och var så otroligt trött. Dessutom som den klumpeduns jag är så ramlade jag idag, och slog i svanskotan så hade super ont i den också. Har ju endå haft spricka i svanskotan så är extra känsligt..
Nä vill bara stryka ett sträck över dagens träning, usch!
 
Iaf, imorgon äre friluftsdagen. Bussen går från skolan 09.40 så vi får sovmorgon om vi vill. Men nope, det ska inte jag ha. Har massor att göra, sen ska jag dessutom till skolan typ en timme tidigare för att möta Fanny. Annars måste hon vara själv där, och jag vet hur tråkigt det är, så då åker jag dit och gör hon sällskap.
Har absolut ingen aning om då vi kommer hem, men nångång iaf ;)
har ju träning på kvällen, men får ju se hur det är med svanskotan. Har jag ont så blir de att vila från träningen, äre bra så tränar jag.
 
Annars då?
jo planerna för veckan är väl träning, träning och träning. Har ju somsagt träning ALLA dagar förutom Fredag-Söndag. Så helgen är enda "lediga" tiden om man säger så! Jag gillar ju då jag har mycket att göra, så jag inte bara sitter hemma och tråkar. Men ibland blir det alldeles för mycket för mig, så då måste jag säga ifrån ibland. Asså det är mest att det krockar med skolan. Jag sitter och göra mina läxor typ 12 på natten, och det funkar inte! Sen orkar inte kroppen ibland heller, så då måste den få vila.
 
Men nu känner jag att detta blev ett väldigt lånt inlägg, och jag vet inte ens om någon orkar läsa allt. Så ska göra ett litet avslut så aa.
 
Men nu ska jag iaf göra kvällrutinerna och sedan lägga mig och sova. Upp tidigt imorgon för att fixa allt! Så behöver all sömn jag kan få, speciellt då jag redan sover så dåligt om nätterna och somnar så sent.
Blir nog inge mer inlägg ikväll, så jag säger godnatt nu och bloggar mer imorgon. Försöker blogga imorgon bitti om jag har tid, annars så bloggar jag då jag kommit hem och så.
 
bild(er) sen i somras, direkt efter konfermationsavslutningen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0