Fredag.

Har nog hittat universums bästa mobilapp, haha.
nä men seriöst, den är sjukt bra! man kan liksom ligga i sängen framför datorn, men styra datamusen med mobilen, hur bra är inte de? och inte nog med det så kan man även skriva på mobilen, men det kommer upp på datorn. Passar ju mig perfekt då jag är så lat och vill byta film på datorn t.ex. Så just nu ligger jag typ 2 meter bort från datorn och skriver på mobilen, eller asså på datorn. Ja de är svårt att förklara, men det är as najs.
Den här appen kommer bli min favorit ;)
 
Men har iaf sätt klart den där filmen, och käkat lite. Ska strax påbörja lite med designen, små saker som jag vet jag kan göra även fast jag inte gjort klart headern. Vill inte ha gamla bilder i headern, så ska foto nån dag, men när vet jag inte.
 
Men nu tänkte jag ta och titta runt lite på internet, på kläder och sånt! uppdaterar mer sedan! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0