Jag lever!

Hade skrivit ett låångt inlägg igår, men det hade tydligen inte lagts ut, suur!
Men iaf. Igår efter skolan så drog jag och Ewe ner på stan, åkte sedan hem med mamma och käkade. Gjorde massa vidiosar hemma, ni kan kolla på dom på Ewes blogg ( http://evelinadahlqvist.devote.se ). Drog sedan hem till Ewe där jag slaggade. Där gjorde vi också videosar till halv 1 på natten. Gick då upp och la oss och sov. Klev upp vid 10 imorse och sedan drog vi på badhuset och var där med jesper&affe. Var faktiskt jätte kul! Drog sedan på mm och senare kom Daniel och skjutsade hem oss till Ewe. Nu har vi nästan nyss ätit och ligger bara och tar det lugnt. Senare kommer min familj hit så då blire familj+familj mys ;) men nu ska jag fortsätta umgås med Ewe :D
Vet att det vart ett rörigt inlägg, men shit the same ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0