Lördag

mår faktiskt mycket bättre idag. Självklart är det fortfarande jätte jobbigt, men finns inte nånting jag kan göra!
Och dessutom är det ingen mening att deppa dagarna lång, det är ju nu man ska ta till vara dagarna och göra galna saker med varandra. Ta väl hand om den sista tiden liksom..
 
Vaknade iaf vid 8 imorse, och kunde verkligen inte somna om. Så låg och spelade lite minecraft tills jag klev upp! Tog det mest lugnt på morgonen och så, och sedan strax innan 10 drog jag iväg på träning. Träningen gick jätte bra, så känner mig såååå sjukt peppad inför imorgon. Är väl lite småsaker i friståendet bara, men det kan jag träna hemma på.
 
Efter träningen skulle mamma till Marie, så jag följde med och var med Ewe.
Åt pastasallad såhär på vintern, och shiiiit vad gott det var. Men det passade ganska bra nu då solen kommit fram, och nu hoppas jag verkligen att den gör så snön smälter bort, helt och hållet!
Drog sedan hem och hoppade genast in i duschen, och ja, nu sitter jag här framför datorn.
 
Har absolut ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Ska nog ta det riktigt lugnt och vila inför imorgon, ska ju upp 06.00 så måste vara ganska pigg. Men kan nästan slå vad om att jag kommer somna sent, som alla andra nätter.
 
Har även börjat på ett låååångt inlägg som kommer dyka upp här på bloggen senare. Är ett tag kvar tills det är klart, men jag skriver så mycket jag kan då jag har tid. Men kommer inte publicera det före Maj iaf, och det är av olika skäl. Men ska försöka skriva lite idag då jag har mycket tid, om det inte blir för jobbigt.
 
Men nu tänkte jag ta och kolla några avsnitt 90210 och sedan vara social med familjen. Ska försöka uppdatera så flitigt som möjligt, men ibland så går det inte som jag tänkt ;)
 
hahah, minnen det här. Har nog aldrig varit sådär "snygg" i hela mitt liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0