Lördag.

snart dags för träning, fast är ju fortfarande ett tag kvar. Men sitter redan helt färdig, haha ;)
Har iaf varit på stan idag, köpte bara gummisnoddar som verkligen behövdes och sen ett Fifa spel ;) Drog sedan och handlade (alltså med familjen), och efter de drog vi hem. Testade fifa med syrran, och var faktiskt super roligt. Har spelat det förut, men nästan roligare då man har det själv ;)
Efter träningen följer iaf beckis med mig hem och slaggar här. Ska även käka grillat, såååååå himla gott! Passar ju perfekt nu också då det varit så varmt och fint väder idag. Och sedan ikväll blir det att kolla Melodifestivalen.
Annars har jag ingen aning om vad vi ska göra. Men får försöka uppdatera er så mycket som möjligt.
Nu ska jag spela ett spel på mobilen innan jag åker, så aa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0